Jeżeli Świadczeniobiorca uzna, że jego prawo do ochrony zdrowia nie jest realizowanew sposób zadowalający, może złożyć wniosek lub skargę.Świadczeniobiorca ma także prawo złożyć wyrazy uznania za prawidłową realizację opieki zdrowotnej przez przekazanie informacji do kierujących placówką, w formie listu lub wpisu w ,,Księdze Skarg i wniosków”, która jest dostępna w Biurze Obsługi Pacjenta.Każda informacja złożona przez Pacjentów jest analizowana przez Dyrektora Przychodni Południe a składający informację zostanie poinformowany o przyjętych rozwiązaniach.
1. Dyrektor, Prezes Zarządu Przychodni Lekarskiej Południe- poniedziałki, wtorki, środy w godz. 11:00-12:00po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w Biurze Zarządu.
2. Koordynator do spraw Profilaktyki i Lecznictwa- we wtorki w godzinach 12:30-13:00.
3. Pielęgniarka Przełożona:- w poniedziałki, środy i piątki w godzinach pracy.
Kierujący placówką są również dostępni w każdym innym dniu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w Biurze Zarządu.
Na naszej stronie internetowej stosujemy pliki cookie w celu ułatwienia korzystania z niej oraz w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając przycisk „Akceptuję” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie działających na stronie internetowej. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych odnajdziesz w naszej Polityce prywatności
Ułatwienia dostępu